Service coördinator beheer en onderhoud

Wat doen wij en wie zijn wij?
Nobralux B.V. is een adviesbureau op het gebied van openbare verlichting, verkeersregelinstallaties
en andere elektrische objecten in de buitenruimte. Nobralux verzorgt het beheer van openbare
verlichting voor meer dan 60 gemeenten. De medewerkers van Nobralux zijn intermediair tussen de
gemeente, bewoners, aannemer, netwerkbedrijf en leveranciers. Naast beheren geven wij ook
advies. We schrijven beleidsplannen, bestekken en aanbestedingen. Tevens ontwerpen we
verlichtingsprojecten en voeren directie over de uitvoering. In totaal zijn er 45 mensen werkzaam bij
Nobralux waarvan 13 op de beheerafdeling.

Rol
Ga jij ervoor zorgen dat onze service als beste gewaardeerd wordt door onze klanten? Biedt het jou
een uitdaging om de verwachtingen van de klant te overtreffen? Vind je plezier in je werk het
allerbelangrijkste? Ben je gedreven om overal de slimste oplossing voor te vinden en wil je graag
werken aan veiligheid en duurzaamheid? Dan hebben wij een afwisselende en uitdagende baan voor
jou op onze storingenafdeling.

Hoe ziet je werk er uit?
Je wordt onderdeel van een enthousiast team dat gezamenlijk verantwoordelijk is voor het
ontvangen, beoordelen, coördineren en controleren van storingen aan de openbare verlichting. Je
beoordeelt storingen en zet deze door naar aannemers en netbeheerders. Je houdt de doorlooptijd
van de storingen in de gaten en spreekt aannemers erop aan wanneer zij zich niet aan de
afgesproken doorlooptijden houden. Je controleert de kosten die een aannemer opvoert in het
beheersysteem. Je zorgt ervoor dat uitgevoerde werkzaamheden in de inventaris verwerkt worden.
Je muteert projecten in ons beheersysteem. Je hebt contact met burgers, gemeenten, aannemers en
netwerkbedrijven die allemaal een taak en een belang hebben. De storingenafdeling is hierin het
centrale coördinatiepunt en gevestigd te Schijndel.

Wie zoeken wij?
– Een sympathieke en communicatief sterke teamplayer;
– Met een servicegerichte instelling;
– Die secuur en slagvaardig werkt;
– Die een afgeronde MBO-opleiding heeft;
– Enige jaren werkervaring, bij voorkeur in (zakelijke) dienstverlening
– En betrokken is bij het werk en graag een stapje extra zet voor de klant.

Wat hebben wij te bieden?

– Fulltime functie, vaste baan;
– Werkzaamheden in een enthousiast team;
– Persoonlijke begeleiding en een uitgebreid inwerktraject;
– Een combinatie van op kantoor en thuiswerken;
– Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Ben jij de nieuwe administratieve topper waar wij naar op zoek zijn ? Wij kijken uit naar een
kennismakingsgesprek! Je kunt contact opnemen met Yurdagul Simsek, zij is te bereiken op 06 57 60 65 73 of via vacature@nobralux.nl